fredag 23 oktober 2009

jag SKA härifrån.. Jag gör en insats till mig själv!

OjOjOj som jag é trött på folk idag och då har jag ändå vatt ledig;) klagar på att min telefon aldrig gör ett livstecken men idag har den nästan hyperventilerat..(som hon med HM-boken, Mija) det kan ju ringa lagom eller enough (Emelie) haha Jag har 1 vecka kvar på min SamhällskunskapA sen é mitt slutbetyg ett faktum! Sen drar jag! då kan ni sitta kvar här i Sverige/Eslöv och ha det mindre ball.. Jag gör mej själv en insats Olga..denna gången behöver inte du göra det;) Jag é så trött på det gråa livet och den gråa vardagen som rullar som vanligt varenda jävla dag..nu tänker jag ändra på det själv!! för man har märkt att INGEN annan gör det åt en..Jag é sjukt nervös inför mitt beslut men det får det vara värt,,ni kommer nog inte sakna mej.. men det é lugnt,,jag förstår er!=D Jag kommer komma tillbaka som en ny, piggare, härligare(nåja) fränare, stencool, mer livserfarenhet, kunskap om mej själv så nu drar jag!! ska bara inom Berga i morrn och göra högskoleprovet..Wish me the fucking best!!

HAJSAN!!!!

1 kommentar:

  1. HEJJA HEJJA HEEEEEEEJJA!!!!! Men en sak, du kan inte komma tillbaka coolare.. du är redan STENCOOL

    SvaraRadera