söndag 31 januari 2010

Ny dator Ny snö Ny dag...

FY vad det har snöat...Olga lägg av att önska mer snö nu jag vet nog fan att det e du!!! Igår körde jag till jobb..eller typ slirade hela vägen till jobb..-10 stod det på färddatorn och på radion spelade dom sommartider med GT amen hallå jag mådde psykiskt dåligt.. Ny dator har jag köpt..ojoj va den e bra..det är en HP fråga inte mer e ni snälla för jag har ingen mer aning..Jo 12.1 tums skärm..så punkt slut=) Ska brassa ner till Berga med pappa och handla sen e det jobbetajm.. Liten fråga gott folk..Jag vill köpa någon ny dvd box att börja följa slaviskt..men VILKEN???

solong!!!

1 kommentar:

  1. Brothers & Sisters kan jag starkt rekommendera!!! Har sett de tre säsongerna som är ute nu...BEROENDEFRAMKALLANDE! KRAM//Annelie

    SvaraRadera