fredag 7 maj 2010

Min sista lediga dag i morgon..

..Innan jag slutar på Vikhems Restaurang AB a.k.a McDonalds.. eller ja jag är ju bara tjänstledig men sista dagen på väldigt länge..Fick säga hejdå till ett par underbaringar idag för jag e ledig i morgon sen jobbar jag bara lördag, söndag sen ska jag ner till Anna på söndag kväll sen åker vi till stockholm på måndag morgon..känns som jag tjatat tillräckligt om denna sthlmsresa..flåt. ska sluta nu:)

I morgon är det lite ärenden som ska fixas..Ska till specsavors och justera mina glasisar..dom sitter litta tajt så efter en liten stund får jag ont i huvudet, ska tjacka frimärken för 70:- som jag ska sätta på mitt kuvert som jag måste ha med mig till ja...ni vet var..









1. Prinsessan Madeleine, 27, Stockholm.
2. Sofi Fahrman, 30, Aftonbladets modechef, New York.
3. Carl Trolle-Bonde, 27, greve, Svalöv.
4. Sophie Stenbeck, 29, arvtagare till Stenbeckskoncernen, Los Angeles.
5. Fredrik Ljungberg, 33, fotbollsproffs, Seattle
6. Daniel Collert, 33, filmproducent och före detta pojkvän till kronprinsessan Victoria, Stockholm
7. Jöns Bartholdson, 36, vd och delägare i Playalongmusic, Stockholm och franska Rivieran
8. Jonas Leijonhufvud, 35, reporter på Dagens Nyheter, Stockholm
9. Camilla Sjöholm,24,Restaurangbiträde på McDonalds, Eslöv

Aftonbladet publicerade en lista på Sveriges 9 hetaste singlar.
och kolla vem som knep 9onde-platse..Där ser man..Det är ju med en fin liga man lirar så att säga...

3 kommentarer:

  1. Hej! Lollo från bloggen du kommenterade på, på blivande au pair listan. Tänkte bara höra så det är okej att jag lade upp dig på avresedatums listan med :) Såg att du åker iväg samtidigt som en som heter Emma från Luleå som med åker med SI :)
    Tänkte även nämna att jag med åker till PA, drygt 25 minuter från dig till Dresher :)

    SvaraRadera
  2. haha, ja jag lyckades lista ut det genom att läsa din blogg så no worries ^^ Ja det finns jätte mycket svenska au pairer runt om philly, de flest från CC som jag men ändå ;) Var i Skåne bor du förresten, kommer nämligen från kristianstad :D visst kan vi hålla kontakten, ju fler man känner desstå roligare :D

    SvaraRadera
  3. Ja det är väl drugt en timme från Kristianstad :D Har några i klassen som kommer från Knislinge.. kommer inte ihåg vilka bara, haha. Mycket asiater och sydamerikaner i Philadelphia området menar du, eller? Visst är det de :D Kanke är mest CC au pairer som är från sverige som hamn i Philly då :P

    SvaraRadera