fredag 21 oktober 2011

Solen strålar

E på ett riktigt bra humör idag!! Och inget ska väl kunna förstöra det tror jag. Var hos Frida igår på fika och slapp i soffan:) skönt att träffa folk igen:) idag blir det bio och middag med härliga vänner men först lite pluggande av mdp3 pärmen som ska göras, börjar nästan ångra att man sa ja till kursen, haha nädå jag börjar känna mig lite mer vardagspepp:) gjort lite ärende, varit på vårdcentralen och hunnit med en kaffe hos Annelie, effektivt värre och klockan är bara 13, ME LIKE!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Hej!
    Mitt namn är Jenny Bodell och jag går sista året på gymnasiet. Mitt projektarbete går ut på att jämföra 3 olika aupairförmedlingar. Så jag undrar om du skulle vilja svara på några frågor som jag har? Om du skulle kunna svara på några frågor kan du skicka ett mejl till jennybodell@hotmail.com så skickar jag frågorna till din mejl.
    Tack på förhand :)

    SvaraRadera