fredag 26 februari 2010

One step closer...

Var i Malmö idag på institutet på intervju, känndes mkt bra!!! Jättetrevliga tjejer så allt flöt på väldigt naturligt..det ända onaturliga var den engelska intevjun.. kändes duktigt konstigt att prata engelska..inte för att jag känner att jag har några större problem utan kan ändå hanka mig fram så var det konstigt att prata det med någon som kan svenska. Ungefär två timmar tog det hela och jag hade inte löst P-biljett för så länge så var ganska nervös när jag kom ner, men med turen på min sida så satt där ingen lapp.. Funderar på om jag ska gå å städa en sväng..Har ju fått tillbaka all min energi nu efter min lilla förkylning så det känns härligt att vara Fit for fight igen!! håll i hatten gott folk=)=) I morgon e det Mello LIVE i malmö..gud som jag längtar..Jag å Annelie ska ha en heldag med mat och bubbel med inslag av Singstar, kan det bli bättre?? Riktigt sugiga bidrag detta året måste jag säga..men förmånen att få uppleva detta evenemang live, det kan man ju helt enkelt inte missa=)

nu ska jag minsann gå å städa..Japp jag har bestämt mej.. Här ska städas!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar