fredag 5 mars 2010

A new start!!!

Jag har startat mitt nya liv..En sak som jag använt mig av alltför länge har blivit en minne blott..(nä, alla ni som gissar på kokain, det är fel) Jag har varit ute och gått ungefär 1 timme om dagen(det ska bli mer) och hör och häpna jag gillar mitt nya liv!!! så nu ska det bara byggas på=) Har sovit hos J nu i tre dagar för L har varit uppe i Gbg och barnpassat och det har nästan jag med. Jag har gått med E till dagis nu två mornar, eller ja gått jag har försökt Powerwalka men vagnen av märket Emmaljunga och jag har nästan rusat upp till dagis och E har bara suttit i vagnen och skrattat.
-Camillche, du kör galet!! (Jaja unge här hinns det inte med att bli tjock)<--- sa jag ju givetvis inte. Jag tror att mina papper är i London och undersöks närmare..fick en liten kommentar på min AuPairsida på engelska så nu väntar jag bara på snutpapperna som förhoppningsvis ska vara blanka;) eller som pappa sa- 172:- för att nolla ner det..det tror du på va??.. min papap e för go..MEN i morgon först mina kära vänner så ska jag 11.30 innfinna mig hos optikern för att kolla hur pass blind jag är. Ganska tippar nog Jönssonligan på, men vi får se, e jag blind så vet jag vad jag ska ha för modell..Hugo Boss herrmodell..haha nää inte riktigt men något liknande för dom passa mig ganska bra.. men först innan jag bestämmer mig för bågar så får nog dom bestämma om jag behöver..Nu ska jag gå och sova så får vi se mina damer och herrar vad jag drömmer om inatt.. eller hur många ggr jag vaknar.. men först lite bokläsning..om jag nu kan se vad där står;)

NattiNatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar