tisdag 9 mars 2010

Telefonen e tyst...

Hejsan folket!!! Wzzup?? jag e så uttråkad att jag somnar, dör och gråter på samma gång. Sitter hemma hos Korken och myser,,ska nog snart hoppa i säng och sova ett par timmar=) Jag har nog aldrig kollat min mejl så mycket på en och samma dag(eller timme) som nu.. Helgalet!! Väntar spänt på att det ska dimpa ner något mejl från en värdfamilj.. Anna på institutet sa att "var inte orolig om det dröjer ett par veckor" och det är jag inte,, det e bara det att jag längtar jag vill att någon ska höra av sig..att någon vill välja mig..att någon tänker" amen shit där är hon ju..hon som ska få ta hand om våra älskade barn" men telefonen är tyst..jättetyst..faktiskt..undrar om jacket är i??..jo det var det..suck.. kollar mejlen som en galning.Japp 1 nytt i inkorgen..NU SÅ!!! häpp bara ett reklamblad från skopunkten..sådärja..blockerad.. nu kan inte det längre sabba min 2 sekunders glädje.. ska nog lägga mig och läsa men fööööööörst.......sak jag kolla mejlen..

synes!! tjingelingish!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar