tisdag 20 april 2010

And she has done it again....

här sitter man..borde gå och lägga mig.MEN har intagit alldeles för mycket koffein för att kunna ligga stilla i sängen..nu kan man ju i stället göra någon nytta som dammsuga, tvätta, städa, lyssna på alldeles för hög musik men av hänsyn till resten av familjen som faktiskt sover så gör jag nog bäst i att låta bli. så ett snabbt uppdaterande här med Mp3an på soft volym får duga. Har känt mig så duktig som förberett så mycket inför mitt visumbesök i Sthlm på ambassaden dom som känner mig väl är nog en gnutta förvånade. Gick in i vanlig ordning och kollade mejlen när jag kom hem och ett mejl från ambassaden där dom vänligt men bestämmt informerade om att dom ändrat sina regler så nu får jag börja om från början..YEY!!!

Fick det nya schemat idag på jobb och alltså schemat för min sista jobbevecka. på min sista arbetsdag alltså Söndagen den 9 maj står det överst "Camilla bjuder på tårta -hennes sista dag-" gick till författaren av detta schema (L-R)

-Vaddå tårta?? varför ska det vara tårta du e ju ändå inte här den dagen.
-Amen Camilla bjuds det på tårta så kör jag så klart hit.
-Jaha, vilken tårta vill du ha då? (har bara gjort några halvdåliga tårtor i mitt liv på färdig botten)
- Eftersom du har rötter från Ungern, så hade ju en Budapestlängd varit lämplig.


Så nu får jag se hur tusan jag löser detta. Boijerts, bagarboden, mormors bageri ,, vem e sugen på att ge mig en hjälpande hand :)

2 kommentarer:

  1. Om du är riktigt snäll kan jag baka budapestrullen till dig. Är inte så svårt har gjort det innan. Kram din plast mamma

    SvaraRadera
  2. Jag har också gjort budapest innan så hojta till om du vill ha en bakdag =) Kramis Annelie

    SvaraRadera