onsdag 14 april 2010

Barack Obama..Bered din väg för Camillche

Den 11 maj kl 10.00 ska jag infinna mig på Amerikanska ambassaden i Stockholm och min resepartner blir ingen mindre än Anna, ska bli roligt. Vi ska åka upp redan på måndag eftersom det bli en tidig morgon för intervjun. Såhär innan så är det en massa pappersexersis som ska vara i ordning annars kommer man kanske inte ens in i byggnaden. dom är stenhårda.. Sen efter ambassadenbesöket så ska jag och Anna göra Stockholm helt enkelt gå i affärer och sätta oss på något fancy ställe och avnjuta en latte dock inte för Anna som är laktosintollerant jag tar det säkra före det osäkra då vi ändå ska flyga hem oxå..=)Anna gullet det blir svart kaffe för dig..HAJJAR DU??;) Jag fattar inte detta än håller på att fixa och dona nu inför avresan men har inte insett att idag så är det på pricken 2 månader kvar innan jag knackar på Obamas dörr..typ..hans dörr..jag har räknat dagarna kvar på jobb typ 20 arbetsdagar kvar det känns heller inte verkligt..Kan nån inte bara nypa mig i armen..snälla..för jag tror jag sover.

1 kommentar:

  1. Jaaavisst ska vi det hjärtat! Wohoo! Längtar! :D en liten minisemster med dig innan du åker.....Fin layout förresten! Se nu till att uppdattera ordentligt! :D PUSSS

    SvaraRadera