måndag 12 april 2010

tajm for update!!

Hejsan Hoppsan!!
Det var ett tag sen.. Måste börja öva upp det här med uppdatering känner jag,,så jag kan berätta vad som händer i mitt liv när jag är i Usa.. JappJapp..för er som inte visste så har jag fått en värdfamilj..(men vem har missat det egentligen..jag har nog berättat för samtliga) så den 14 juni lämnar jag Sverige för en tid mot nya utmaningar. Har sagt upp mig från jobbet efter 4,5 år..Det känns otroligt skrämmande då det ändå har varit ens trygghet i vardagen under en lång tid..Nu blir det lixom helt annat..Men en sak som jag lärt mig under de här åren på McD är att det är roligt med utmaningar..Något som skrämmt mig innan.. Men har kommit till insikt med att prövar man inte så får man inte veta.. Usa är kanske inget för mig men då har jag iaf prövat..Istället för att inte göra det och sen behöva ångra att man aldrig gjorde det.. Det jobbigaste kommer nog vara alla avsked.. eller ja..tillfälliga avsked får man väl säga för vi ses ju igen..=)

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar