onsdag 29 juli 2009

Bajsblöjor och ifrågasättningar

i dag é jag minsann barbavaktis till lille Elias hur myyysigt som helst.Vi har precis kommit hem från Lekplatsen däe vi fjanta rundor och innan dess så mata vi ankorna. Sov på Jönssons soffa inatt för att slippa gå upp tidig. Elias väcker dej ändå lät det...vi har inte sagt något till honom utan det blir en överaskning.. Jo visst fasen blev det d.. Jag vakna klockan 7 av att jag kände mej mer iaktagen än någonsin och när jag öppna ögonen så stog han ungefär 3 meter från soffan och glodde..jo jag lova..Han GLODDE.. jag såg tankarna.."Vem i helvete é det som ligger där" men jag sa Hej Elias och då vart han genast med på noterna..-Var é pappa Daniel..-Han é på jobbet..-Var é mamma Linda..-Hon é på jobbet..-Varför??? jaha vart det där jag skulle sätta han på en stol och dra igenom hela svenska systemet med levnad och välfärd?!?..Jag hoppa det..vi käka frulle i stället och begav oss utåt.. nu har han precis lagt sej fär en timmes middags lur och jag har fixat kaffe..ska väcka han sen..då blir det lite lunch sen ska han få åka Volvo ut till Nr3 där vi ska terra katterna klappa om sjuklingen Bucce och gosa med fåren..

I kväll blir det Knislinge i några dagar för en riktigt härlig semster hos morfar=)

Vi sääär så..
Adiås

1 kommentar: