onsdag 8 juli 2009

Det é syndast om mej i hela världen!!!

eller kanske inte nu längre för nu mår jag mkt bättre.. Inget jobb för mej idag inte..Jag och toaletten har vatt bundisar minsann..(inte alltid kul med nya bekanskaper) sen bara sovit och sovit och sen sov jag lite till..óch nu halv 5 så mår jag ganska så bra..Hatar att vara sjuk..hur fint väder som helst ute och så sitter man inne eller ja ligger inne..Ligger på soffan med en film i bakgrunden och längtar tills i morgon..till en normal dag.Gud va skönt det ska bli!!! Ska in till Nova i morron efter jobb och byta min Bikini som gick i sönder efter att ha använt den 2 ggr hoppas dom é snälla så jag får ta en ny.för den var jag ju helt kär i. På fredag ska Jag och Jönssonligan till stranden om det é fint väder sen på kvällen ska jag och Linda kolla Brookeback Mounatin(tror den heter så).. ska bli Wunderbar!! nä nu ska jag glo vidare på min film..

//dukankallamejvadduvill=)

1 kommentar:

  1. usch stackare. mens värk eller? Ska bli mysigt på fredag =) kram på dig

    SvaraRadera