torsdag 16 juli 2009

Tjingelingisch!!


Lägan?? e det lungan??? själv é det Schillibillan..ähh för fan skärpning Camillche. Helt ubertrött é jag och helt ubervarm ska snart och ubermysa på bion...ska se ubercoola Harry Pothead(förlåt Potter);) Var visst ett tag sen..jag vet inte..känner att det é okej att ha såna här mellanrum när det é så fint väder inte så att det regnar nu men jag har ett par minuter över..


I måndes var vi i Hörby Jag, Frida, Tess, Maria och Louise hade girlsnights hade sviiinroligt.vi hade faktiskt roligt ända tills halv 5 på tisdagmorgon å då tänkte vi jaja vi får ju sluta när vi ligger på topp så vi gick å la oss..annars hade vi nog hållt på än;) Då tänker ni kanske nä men va skoj nån enstaka bild från detta evenemang kanske..eee näää det var ju inte så att jag glömde kameran utan snarare att jag glömde använda den..Inte en ända bild..BRA DÄÄÄÄR!!!! Jävla rumpa é jag... Nää nu ska jag gå och duscha min armhåla.. så jag kan bege mej sen...


Eftersom Emelie oxå har Dagensfråga så tänkte inte jag ha det men idag bara måste jag...Hur säger ni?? CityGross eller CityCross.. hmm i övre delen av Sverige säger man iallafall det andra alternativet eller hur Elins Mamma..


Adiås...

1 kommentar:

  1. Harry Potter gick ju sådär va? ;) men vi fick ju se den till sist, wiippiiiee! =D
    Kraaom

    SvaraRadera