onsdag 1 juli 2009

Fröken Slöholm säger Tjingan

Oj Oj Oj vad det värker i mina ömma och något eller mycket svullna fötter.. sprungit gumpen av mej i dag..sålt som maniacs hela dagen.. Jag förstår inte.. hur mycket folk det kan rymma i lilla lilla Eslöv men Donken gillar dom minsann helt insane och i bland vill man bara ställa sig i vårt svala miljörum och skrika ett och annat men helt ärligt så é det ju våra kära gäster som gör att man faktiskt har ett jobb att går till.. Haha läste om modeller som minsann och dar inte går upp ur sängen under 25000 om dagen..då tänkte jag men det é väl inget.. jag går minsann inte upp under 111:-/timmen där drar jag min gräns.. =) släng dej i väggen Slöholm..(Lite bitter att jag faktiskt tackat nä till ett modellerbjudande som 16 åring..) men äh... inte lönt att gnälla..

Tess var här idag din lilla semesterhönan...blev Kaffe och vattenmelon på min balkong samt att hon hjälpte mej att sätta upp min sjukt fina tavla som inhandlades på IKEA(IngvarKampradsEnormaAffärside) tror ju inte det står för det men jag chansar=) så nu sitter jag här men en mage som ryter värre än min kära far..ska nog rota i skafferiet efter onyttigheter(Yepp Oskarsson) ONYTTIGETER!!!!!

Ledig på fredag.. har beställt fint väder.. Ringde Havi idag och slängde på det på min redan beställda order tills på fredag.. då blir det Playa De Lomma med Broren och Tess kanske nån mer som é sugen??plinga bara i så fall..

1:Juli idag ny månad nya tag.. skulle egentligen haft födelsedagskalas idag men eftersom jag föddes 3 veckor för sent så för det vänta till den 22Juli i stället..Hmm tider har aldrig vatt min starka sida men vad gör det om 100 år..eller 150..vi får se.
Nä onyttiheter var det visst..Tjingan då!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar