torsdag 18 november 2010

Im going home

Ja då var mitt år i Usa slut..nä okej min 5,5 månader iallafall, jag valde att avbryta mitt år av en och annan anledning. Men jag är inte bitter TVÄRTOM! Jag är glad och nöjd över vad jag åstadkommit under denna tiden, har lärt mig mycket mer om mig själv och vad jag är kapabel till.. Nu känner jag inga gränser, detta har varit 5,5 månader av egoboosting bigtime. Jag har lärt känna många människor och fått en bunke nya vänner som jag hoppas jag kommer möta igen, eftersom alla(nästan) är en bunke tyskar så är det inte så svårt att träffa dom i framtiden, vilket känns bra. Men det är klart att det kommer bli vemodigt och ta farväl av mitt liv här och jag är lite nervös över att komma hem faktiskt,, det låter kanske konstigt men så är det.

Tänkte en sak..När dom stängde av öresundsbron för att Mr Obama var där..Så vill jag att dom gör för mig oxå..det är väl inte för mycket begärt, eller??

Tar ni emot mig med öppna armar?
Jag kände att denna låt passar som en keps

5 kommentarer:

  1. Vi tar emot dig med öppna armar!! :D Längtar!

    SvaraRadera
  2. Du är väldigt välkommen hem gumman. Även om jag fortfarande inte förstår vad som fått dig till detta men de får jag reda på med tiden. Snart kan vi ta en kaffe i mitt kök! :) kram Tess Dahl

    SvaraRadera
  3. Jag fixar öresundsbron!! :) Ska bara ringa några "vänner" :P // SZ

    SvaraRadera
  4. Hahaha do it Szandrola.. Om du snackar med L-R inom det närmaste eller Ollan kan du be dom skicka schema?

    SvaraRadera
  5. Söta du! Klart vi tar emot dig med öppna armar! :)

    SvaraRadera