söndag 7 november 2010

Usa som ska ligga före i så mycket är minsann efter ibland=)

Jajemensan.. Usa e inte alltid först. Nu i en vecka så har tidkskillnaden mellan Sverige och Usa(östkusten) bara varit 5 timmar.. Inte bara det att vi ligger timmar efter Sverige nu 1 vecka efter Europa DÅ ställer vi om klockan i Usa...Haha så dom e inte bäst och först i allt=)

Så då var det minsann helg igen..Dagen har varit ganska så lugn=) Har kollar Toystory3 med flickorna ikväll..Slutet var så fint så att tårarna brände lite bakom ögonlocket..Mesigt??Coolt?? Jag är ju awesome så givetvis det sistnämnda.. Imorgon är ju en ny dag och då ska jag köra med den yngsta flickan till RollerRink i Frenchtown, NJ för att åka lite inlines inomhus..Jag ska ta bilder=) Fick en liten flashback när jag var 6 år gammal och trilla eller förlåt åkte okontrollerat in i en lyktstolpe och bröt handleden.. Har inte åkt på ett tag så vi får se hur det går..haha jag återkommer med det=)

Jag måste åka och shoppa!!! inte nog med att jag har ett par tomma galgar att fylla;) haha nädå men vinterkylan har bitit tag rätt snabbt må jag säga för en vinterjacka är nog ett ont måste.. Hade jag pallat trycket för kylan hade jag nog vintervägrat ett tag till men eftersom vi ska till DC till helgen och allt vi ska göra(eller ja nästan) är utomhus så är det nog en investering. Så nu kan jag lägga till det till min lista på vad jag gjort i Usa.. Det jag mer besökt är:

New York 4 ggr (kommer bli fler)
Mantolocking, NJ(Strandhuset där vi var en helg)
Cleveland, OH (Hälsa på barnens mormor)
Philadelphia( Varit där 2 ggr men njaaaee gilla inte det så mycket)
Ft Lauderdale, FL( Hell yeah att jag vill göra Florida fler ggr, men då blir det nog Miami)

och detta är på 5 månader,, jag är nöjd med det jag sett på den tiden.. och DC på detta, Samt även(förhoppningsvis) California med brossan. och ev Disneyland till våren med familjen. Skicka iväg mitt visum i måndags för den andra underskriften som gör att jag kan resa ut ur landet och sen komma tillbaka in. Tjejerna sa att det kunde ta 3-4 månader och jag var ju sent ute som vanligt men idag(lördag) kom det minsann tillbaka med en kråka på och allt. 5 dagar var inte illa pinkat.

Eftersom jag numera vet hur man lägger in klipp från Youtube så kommer en låt som jag lyssnar på rätt mycket nu..Har ni hört den förr?? Lite flummig...men jag gillar den.

1 kommentar:

  1. Frågade du om jag hört den? Hell yeah jag är ju awesome!
    Då ska du till mina gamla hood ju :)

    SvaraRadera