söndag 14 november 2010

Rum 1408

Nagon som har sett skrackisen 1408 om det hemsokta hotellrummet som driver folk till vansinne?? I helgen var vi i washington DC och helgen har varit skoj och intressant.

I fredags korde jag till Anna pa morgonkvisten runt halv 9, motte upp Melanie pa stationen i Dtown som skulle ta oss till Philly och sen vidare mot slutdestinationen DC. Vi checka in pa vart hotellrum som var overall forvantan. Hoteller var jattefint. Nar vi kom upp pa vart rum och jag sag att det var 1408 skratta jag sa jag holl pa att kissa i byxorna for jag tankte pa filmen.. Tjo, kommer kanske inte ur dar levande pa sondag tankte jag. Vidare ut for lite seightseeing da vi bodde verkligen bara ett stenkast fran Capitolbyggnaden, Vi gick vidare mot Washingtonmonumentet och sedan tillbaka till hotellet..


ni far ursakta men nu e det sa kolsvart pa bussen samt att det skumpar en del sa jag aterkommer med min berratelse plus bilder fran helgen...

1 kommentar:

  1. jag är besviken! Du borde kanske bli avstängd från awesome klubben ett tag och tänka över det ett tag :)

    SvaraRadera