måndag 1 november 2010

Happy Halloweeeeen!

Halloweenchokladkaka

Mimmi Pigg gjorde ju inget annat än succe i kväll!!! Vi åkte till en annan familj på lite Halloween middag eftersom min familj och jag bor väldigt långt ute på landet, Så efter lite god stek gick vi ut och trick or treata i deras kvarter i 2,5 timme!!!! Helt galet kul att se ungarna och deras entusiasm..Inte lika kul tyckte dom när vi närmade oss de sista husen och dom var trötta, frusna och dom hade problem med att få plats med resterande godisbitar i påsen.. Helt klart en sjukt bra dag! Jag lägger inte upp bidler på barnen här.. Men vill ni se oss i full halloween mundering släng in en kommentar med er mailadress så ska vi nog fixa.. Men jag kan väl slänga in en på Mimmsan=)
Jag är förjävla söt så man får
hål i tänderna

6 kommentarer:

  1. Du vet ju vad din gamla faster tycker om bilder.... Mailadress har du redan ;-)

    SvaraRadera
  2. klart jag vill se bilder! Har du min mail?

    SvaraRadera
  3. Emmsan..Nää det har jag inte..Give me!!

    SvaraRadera
  4. du har mailat mig innan. Jaja vindruvsskal@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. jag vill också!!! :) Please!! :) SZ!!

    SvaraRadera