fredag 29 oktober 2010

Oording och Oreda.. Får man ändå pengar på fredag??

Ja,,jag vet vad ni tänker.. 2 inlägg på en och samma dag..konstigt=) eller rent av otroligt
Sitter här och kollar deprimerat över i mitt lilla hus och gör ett konstanterande att här är stökigt.. JAG FATTAR INTE HUR JAG LYCKAS!! är nog inte mer än 1,5-2 veckor sen jag städade och det märks inte kan jag säga.. Det är liiiide pinsamt för jag tjatar alltid på barnen hur dom ska plocka upp efter sig sen går jag själv ut till mitt lilla hus och är little Miss Drop-It..Skärpning Sjöholm..skärpning
Blev inget Rederiet för mig ikväll utan det blev Starbucks i vanlig ordning och där smiddes det planer minsann.. Om 2 veckor bär det av till huvudstaden, Washington DC för lite kulturseightseeing.. Där vi bla ska se Vita Huset där dom för övrigt har guidade turer..Undrar om det är Mr Barack själv som har hand om dom;) tveksamt va? Men den kan inte vi gå på för man måste boka det 6 månader i förväg(!!!) Här snackar vi planering.. Sen ska vi se dom olika monumenten, gå på förintelsemuseet och se Fordteatern där Usas 16:e(tror jag) Abraham Lincoln blev mördad.. Ska bli riktigt skojjigt och intressant, Nu hoppas jag bara på bra väder den helgen.

I december ska vi bege oss till NYC igen=) för att se den stora julgranen på RockafellaCenter och sen blir det nog att åka skridskor antingen där eller i Central Park, vi får se: Ska även upp till NYC på Broadway 2 gånger och se 2 musikaler. Spiderman och Wicked..Kul att ha något att se framemot såhär i höstmörkret.

Gonatt världen, så hörs vi i morgon

2 kommentarer:

  1. Vad kul att ni är några stycken som drar iväg på lite äventyr då och då :) bara lite avundsjuk haha

    SvaraRadera
  2. Fika i NYC när du är där kanske?? :) När kommer du?

    SvaraRadera