lördag 23 oktober 2010

Swedish Ajdol 2010

Jaha vilken spännande idolvecka..Mina favoriter försvinner en efter en.. Först hoppar Alice av, av förstående anledningar..Sen i dag åker Linda ut..Så då var det bara Olle kvar. Fast det är ganska många andra bra oxå..Geir och Minnah..Den som inte riktigt fallit mig i smaken är Linnéa, jazz är inte my cup of tea.. Det är kanon att man kan kolla Idol över TV4 play men det som då blir lite ospännande pga 6 timmars tidskillnad är att så fort man kommer in på hemsidan så står det fett över hela sidan om vem som har åkt ut,,men som sagt jag är glad att jag kan följa det=)

Hörde att ni fått snö därhemma..IN YOUR FACE!!! Mohaha här är det fortfarande höst..Åhhh som jag älskar höstfärgerna,,och när det är så där höstkyligt i luften..Det luktar så himla gott,, det gör mig så lycklig

Nu ska jag plöja ett Greysavsnitt..Utan sällskap av Jönssonligan och utan min Zebramugg



            http://www.youtube.com/watch?v=oDOFvVT_yUc&feature=related  (eftersom jag är ganska jävla oteknisk och har försökt lägga upp ett klipp från youtube men givetvis inte lyckats, så har ni länken istället...lyssna och njut)

5 kommentarer:

  1. Varför hoppade Alice av? Jag missade förra gången och såg nu att hon var borta. Trodde hon hade blivit utröstad? Hon var min favvo.

    SvaraRadera
  2. Ps När du ska lägga ut ett filmklipp från Youtube tar du och klickar på "bädda in" under klippet. Kopiera därefter html koden och klistra in i din blogg. Det finns olika storlekar som man kan välja:-)

    SvaraRadera
  3. Oo tack sa mycket Maria!! Alice kande inte gladje nar hon stod dar pa scenen sa hon valde att hoppa av for att hitta tillbaka till samma gladje hon har haft innan..Synd tycker jag for hon var suuuperduktig

    SvaraRadera
  4. heeeej kära du=) Hur ser du idol , genom datorn elr? Ursäkta att jag inte vet=/ hehe..
    ÅÅÅHH vad kul o fira RIKTIG halloween o jul ooo nu blir jag allt lite avundsjuk=) Hoppas du har det bra , saknar dig nu börjar det verkligen kännas att vi inte setts på länge.. Puss o kram o kärlek=) //Linn Billie hälsar =)

    SvaraRadera
  5. Ååå min älskade Linni<3<3 Ja det e ett tag sen..och tyvärr får vi vänta ett bra tag till innan vi ses..Men tiden går oerhört snabbt för min del,,hur går det där hemma?? Hörde att du och Andree letar lägenhet..KUL!!!! puss, kram och en massa kärlek tillbaka!!/Camilla

    SvaraRadera