fredag 22 oktober 2010

Doping i matlagning??

I dag tog jag tag i saken och lagade middag till min värdfamilj.. Idag var det den officiella svennedagen(Ja, okej jag kanske hittade på det själv) i Usa, så jag bjöd dom på köttbullar med potatis och sås..det var inte riktigt detsamma utan lingonsylt men det fick gå=) Gjorde en hel laddning och gud vad det är tråkigt att rulla köttbullar. Eftersom jag gjorde en hel laddning tänkte jag att det kunde bli över till lunch i morgon..Men ställ fram en tallrik överfull med Camillches svenneköttbullar till hungriga amerikanare och hokus pokus..BORTA!! Men jag är glad att det blev uppskattat.. Men min värdpappa kom på mig...

R: WOW detta var en smarrig brunsås!!!
C: Åh tack så mycket!!
R: Verkligen riktigt god..Den godaste jag har ätit på mycket länge..Vad är knepet??
C: Det är faktiskt inte så svårt som man kan tro..Med den rätta touchen så..
R: Nåååå hur gjorde du??
C: Tar 2 cups vatten, rör ner påsarnas innehåll och låter det koka upp..simsalabim!
R: Ahhh du fuskade..

fusk och fusk..pulversås är heeeeelt lagligt

2 kommentarer:

  1. Pulversås is the shit:)

    SvaraRadera
  2. Haha. Pulversås är de bästa ju ;) Duktig du är som rullade köttbullar! De har inte ens jag gjort någon gång :D

    SvaraRadera