söndag 10 oktober 2010

Helgen som gått=)

I fredags så drog jag som sagt till Melanie på Lasange och Wii kväll..Maten var supergod och Sandra den andra svenskan hade tagit med kladdkaka..Smarrigt värre,,sen spela vi rockband Mel på trummor och jag på gitarr, sen drog vi ut på turné så bra var vi=) När vi kom tillbaka från vår turné så blev det film, vi började kolla Greys Anatomy säsong 6 till halv 3 på natten man fastnar ju lätt vet ni ;)

På lördagen vakna jag av att Anna sa..Camilla du snarkar.. I helvete heller FÖRTAL!!!! jag sa: Anna, du har inga konkreta bevis att komma med så det är ord mot ord=)
Jag och Rita drog och shoppa. På väg till Willowgrove mall så hände det här:

Rita: Fan , det känns som om jag har något i håret..Har jag det.
Camilla: (kasta ett snabbt öga) Näpp där e inget.
5 Minuter senare
C: Fan det känns som om jag har något på mig
R: Kolla snabbt..Näää
C: Nämen helt ärligt det känns som något kryper på mig.
R: Kollar igen, tittar på mig, kollar på min axel och tittar på mig igen för att kolla på min axel.( Rita vet om min hysteriska spindelfobi.
C: VAD!! är det en spindel.
Rita svarar inte, men tittar på mig
C VA???? Rita bara kollar på min axel och säger lugnt, Camilla varför tar vi inte och svänger höger in på McDonalds parkering?? Jag börjar hyperventilera, men vi kom in på parkeringen och spindeln dödades..

Väl på WgM så hittade båda vad vi sökte efter, Höstjackor=) Om jag köpte något mer??? Hrrrrm 2parjeans1Scarf1tröja..Så  nu var det sagt..Tjejerna skulle i väg idag igen men jag la band på mig själv och stanna hemma=) I går kväll drog vi till Freighthouse för att parta lite..Det är ungefär som B2 med dansgolv, helt okej. Kom hem till Mel vid 2 och plöjde igenom 2 avsnitt av Greys innan det blev sängen halv 5 i morse=)

Har haft en superhelg, Lägger upp bilder senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar