lördag 2 oktober 2010

I bland gor man misstag!

Satt for 3 minuter sen och forsokte fila pa min titel pa detta inlagg nar det plotsligt ringde pa dorren..Ar sjalv hemma for tillfallet sa jag fick slappa det jag hade och ga och oppna...BIG MISTAKE! Direkt nar jag sag dom, 2 kvinnor lite fancyschmancy kladda och fast dom inte borja prata direkt sa insag jag snabbt vem dom var..Jopp...Jehovas..Shit oxa! Varfor satt jag inte bara kvar pa stolen sa jag slapp vara otrevlig och stanga dorren mitt framfor deras troende ansikten..For jag ar ju ganska snall..ganska.

I gar sa kande jag mig mer amerikan an nagonsin nar jag glassa igenom en drivethru for att fa mitt kaffe..halla lixom.. Jano pa 3 kronor om du laser detta..da vet du vad ditt nasta projekt blir=) Kanner mig ratt sa "ickesvensk" nu oxa for jag kan inte anvanda a,a,o.. ja ni vet dar ska ju vara prickar over dom bokstaverna. Men sitter i det stora huset och anvander deras dator for jag far minsann inte in internet pa min dator.. Pia har du tid att komma forbi??=)

Har foljt Idol slaviskt och nu ar ju finalisterna klara och jag har kommit fram till mina favoriter. Olle, Linda och Alice. Vilka e era favvisar??

2 kommentarer:

  1. Haha vi har exakt samma favvisar!!

    SvaraRadera
  2. Början på veckan är lite körig, men sen så skulle det kunna funka.... ;-)


    /Pia

    SvaraRadera