fredag 8 oktober 2010

Jagkommerintepånågonrubrikidag=)

Då var det minsann snart helg igen, veckorna bara rusar. Och jag vill bara göra er uppmärksamma på att jag har börjat bli rätt så flitig på det här med att blogga lite oftare=) I helgen blir det att umgås med tjejerna. Vi ska ha spelkväll(Wii) och käka Lasange hos Melanie i morgon kväll sen på lördag så står det shopping(bara jackan, kom ihåg det) och sen på kvällen ska vi till Freighthouse och käka middag. Men först i morgon på dagen ska jag börja inhandla mina scrapbookingprylar och framkalla lite bilder så jag kan komma i gång med det projektet.

Ni som undrar, och det gör ni alldeles säkert allihopa hur det gick på gymmet innan idag. Det gick bara bra!! var på spinning i 45 min och herregud vilken bra form man e i <--- IRONI  Jag fullkomligt kräla därifrån i svett och tårar och spotta blod och lova mig själv att aldrig utsätta mig för det igen, varpå jag gick ut och skrev upp mig till på tisdag igen<----FULLSTÄNDIG IDIOTI=) Nädå handen på hjärtat så var det riktigt skönt att träna.. så nu ska jag bara hålla fast vid det.

Sen på eftermiddagen/kvällen så klippte jag pojkarna och sen satt vi och ritade lite och jag vill passa på att tacka min vänstra hjärnhalva för visat intresse men helt ärligt så tror jag inte på ett fortsatt samarbete i framtiden för shitmajgad vad jag ritar fult!!

1 kommentar:

  1. Du får mig alltid att le =)
    Saknade dig i onsdags det fanns
    kaffe
    soffa
    ¨jag
    daniel
    tv
    greys
    men ingen
    CAMILLA =(

    ha det underbart kom inte hem ännu
    puss och kram

    SvaraRadera