onsdag 6 oktober 2010

Regnrusk och ingen jacka!!!

Måste shoppa måste shoppa måste shoppa!! Ska nog i väg till helgen men då ska det bara inhandlas en jacka..Jag lovar..
Ignorera shoppingpåsen till höger i bilden
Idag har det varit en lugn dag. Nu har hösten satt klorna i en och jag gillar inte riktigt det, anledningen till att jag inte köpt en jacka är att jag höstvägrar och ska nog vägra ända till lördag sen får jag nog ge upp..Då blir det väl shoppingmonstret som sätter klorna i en i stället..Det som är bra med hösten är att man utan ursäkt kan besöka bion hur många gånger som helst och det gjorde jag och Sandra idag. Vi såg M. Night Shaymalans "Devil" Han är även hjärnan bakom filmer som Signs, Sjätte sinnet, Happening, The Village bara för att nämna några skräckisar. Den var hyffsad, lite oväntat slut och jag hoppade till några gånger och blunda några gånger, ja ni som har sett skräckisar med mig vet ju hur jag e. Har inte så mycket att skriva annars idag faktiskt men jag kände att jag får försöka uppdatera lite varje dag kanske eller varannan om inget annat. Ha just det på torsdag ska jag till gymmet för första gången pjuuu ska ringa och anmäla mig till spinningen i morgon innan jag ska till skolan..Tjoo och jag har inte gjort min läxa än i heller så det får jag ta och sätta fart med.. Vi höres!

2 kommentarer:

  1. Du är inte ensam om att inte ha någon jacka. Mitt problem är mer att jag snål:P Trodde att mina gamla jackor skulle passa. Ja jovisst om man vill se ut som ett korvskin så :) haha Ska försöka komma iväg till helgen och handla. Är kallt nu på kvällen. Så jag säger bara kom igen jacka visa dig i helgen!

    SvaraRadera
  2. Hahaha och dom jackorna som inte visar sig i helgen, dom far pa fan=)

    SvaraRadera