tisdag 26 oktober 2010

Wie gehts? Ich habe eine problem.. Bis dann..tschuuus=)

Jag hänger ju bara med tyskar här..så man har fanimej plockat fram lite av den tyskan man lärde sig i skolan=) Det där Vg:t visar sig nu, det var minsann på tiden. Det är ganska roligt för jag kan minsann inte prata ett skvatt tyska men jag hajjar i princip vad dom pratar om när dom brassar i gång.. Det jag skriver idag har absolut ingenting av värde..(som om mina inlägg någonsin har det!!!)  Jo jag har ett stooort problem..Jag köpte ju en halloweenkostym som är mimmi pigg och den är på snäppet lite för kort..Jag höll på att gråta en skvätt MEN då jag är på oerhört glatt humör idag så tänker ju inte jag låta ett så simpelt problem komma i min väg så jag tänker lösa det med svarta leggings..Det är väl okej?? eller kommer det se konstigt ut? För att gå och knacka dörr som AuPair med andras barn och trick or treat:a som Porr-Mimmi känns inte riktigt lockande..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar