torsdag 28 oktober 2010

Jag befinner mg i förmodligen världens största sandlåda....

Det här med politik tycker jag är fruktansvärt tråkigt men fruktansvärt nödvändigt,, och jag ska väl erkänna att sådär väl insatt är jag väl inte.. Men när det närmar sig val så lyssnar jag väl ganska mycket på de olika partierna vad dom vill ha sagt, om deras löften också vidare..Det jag ville komma med de här första raderna är att i detta området jag bor i, Bucks County har val nu till senaten och kongressen och när deras kandidater vill värva röster så lyfter dom fram sig själva genom att smutskasta andra, ex. Rösta inte på FitzPatrik för han vill höja skatterna.. I stället för att säga..Rösta på mig så sänker jag skatterna.istället för att lyfta fram det dom står för och vill ha sagt så är det mer ett sandlådekrig tycker jag. Nog om det.. en liten skillnad från hemma bara=)

Står i valet och kvalet om vad jag ska hitta på idag/ikväll...Sticka till Mel och kolla film eller om jag ska vara hemma och ta det lugnt.. Jo inte för att kolla film e spec ansträngande..haha Men det är så här att jag har hittat Rederiet på youtube och det börjar bli lite spännande där.. Det e nostalgi för mig det..Rederiet..Jag kommer i håg det som det var igår..Torsdagkvällar, direkt hem från ridskolan, slängde hjälmen och kolla på rederiet.. Ja jag vet jag e fjantig




förresten..jag har gjort som kändisarna och försäkrat mina tuttar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar