torsdag 30 september 2010

You are the only exception

Ja jag vet att jag har skrivit den som status på Facebook..Men helt ärligt så bra är den att den förtjänar att stå som rubrik här på bloggen också=) och ni som av någon konstig anledning inte har hört den så är den med Paramore....Vackert..det är allt jag har att säga.

Helgen närmar sig  med stormis..Faktiskt att det även stormar ute idag så det var lite vitsigt..Har bara två av barnen då den äldsta är i Ryssland med skolan och den äldsta pojken ska på scoutläger..Så det är jag och två barn så då ska jag passa på att göra sånt som är mycket lättare som att manöverera två barn på bio är myclet lättare än 4=) Men först ska jag hoppa i dagens outfit och åka in för att träffa Rita och Susi i Doylestown...Ska in på Staples och köpa adaptor och hörlurar till min Ipod..Staples är typ som Teknikmagasinet eller Kjell o Co. Sen klämmer vi säkert ner en kaffe innan det är dags att börja jobba=)
Ha en trevlig torsdag!! Förresten jag följer idol slaviskt och mina favvisar har gått vidare..Linda och Alice,, nu är det bara snyggingen Olle oxå som ska gå vidare ni vet om fyra timmar..Jag vet om 10..Orättvist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar