söndag 26 september 2010

En shoppoholics bekännelse

Shopping shopping shopping
Haft en helrolig dag med tjejerna, tiden har bara rusat iväg.Skulle upp tidigt idag för att tvätta innan vi skulle sticka i väg för att se om vi hitta något fynd i MontgomeryMall..Ni som tror att jag gick upp tidigt för att tvätta, räcker upp en hand NU! Nej jag tänkte väl det.ni känner ju mig alldeles för väl vid det här laget=)
Mötte upp tjejerna vid starbucks för att ta en bil till MM. Blev lite *host* inköp idag..Måste bara tillägga att bilden ovan är ett litet montage..Så pappa nu när du satt både havregrynsgröten, kaffet och ciggen i halsen, alla dom påsarna är inte mina.. Blev lite lunch bestående av en pizzaslice och sen fortsatte vi shoppa=) 
Det jag hitta:
En svartvit randig skjorta med ett svart skärp till
En vit och grå klänning
En svart tröja
En jeansjacka
Ett par svarta stövlar

Efter MM drog vi till vårt kära hak, Starbucks och snacka och sörpla java, och i sann trekronor anda sprang 4 timmar i väg bara sådär i ett nafs, vi bestämmde oss för att ta tag i det är med gym..men stor i orden liten på jorden heter det ju, så vi får se hur det blir med det.

Jag och Rita lunchar pizza inne
på köpcentrat

Anna, Rita och Susi
på Starbucks

Jana, Rita, Emily, Susi på kaffehäng
i CentralPark i NYC förra lördagen.

3 kommentarer:

  1. Du gullet. Glöm inte oss här i Sverige. Vi är dina homies. hihi. Love u gumman! Är så glad för din skull :D

    SvaraRadera
  2. Nice, de blir till att skicka hem några väskor i förväg så du får plats på flyget hem verkar det som:)

    SvaraRadera
  3. usch Ida,,du anar inte hur mycket jag fasar för packdagen hem=)

    SvaraRadera