fredag 24 september 2010

Fredag i blodet

Då var det fredag och min lediga helg närmar sig med stormsteg=) Är ledig någon timme nu eftersom K är och får sin tandställning spänd, hon har varit sjuk i dag så ingen skola för henne så vi har i stället bakat ChokolateChip Cookies som var sjukt smarriga.. Trodde att dom hade lagt upp det sista avsnittet av Idoluttagningen så jag skulle hinna kolla det innan barnen kom med bussen men nej då..Jag tror jag har hittat min favvis..Alice och Olle(tror jag han heter, Gotlännigen) Okey han sjöng kanske inte så bra sista gången men nu ska jag vara ärlig..han är jävligt snygg=) Någon som jag bara vill ska packa och åka hem är Malin, hon som vrålar när hon sjunger och envisas med att sminka sig vitt under ögonen..Hon e kass...Såg ni han killen från Eslöv??? Fan va ballt om han hade kommit vidare, inte för att jag känner honom men jag har alldeles säkert sålt en och annan cheeseburgare till honom genom åren.
Ska träffa Susi ikväll för ett biobesök..kommer inte ihåg vad filmen heter men det är den nya med Betty White, så ni får googla mina vänner..

Nä nu har jag svamlat färdigt för idag=) Ja just det..Jag e liten nyfiken på vilka som läser min blogg så kan ni inte bara slänga in en hälsning eller något så jag har en hum om vilka jag skriver för=)

Ha en supertrevlig fredag( ni har bara typ 2,5 timmar kvar..haha)
Jag och Susi. Hon är längre än
mig bara så att ni vet=)

2 kommentarer:

  1. Du är inte ensam om att ha bakat! Jan fyller år idag och farfar imorgon så du kan ju tänka dig vad jag har gjort idag :-)

    /Pia

    SvaraRadera
  2. Olle är skitsnygg! Heja Olle! :D

    Du missar krogsvängen imorgon ;) Jobbigt att vara i det där Amerika då va? VA?

    Saknar dig allt flicka lilla!!! KRAM

    SvaraRadera