torsdag 16 september 2010

Tv Tajm!!!

Dagens arbete avslutat..Gick lika snabbt som vanligt=) Så nu ska jag slappa framför tv:n/datorn.
Lide ball, i morse när jag jobbat färdigt så tog jag en random film ur bokhyllan och det blev Signs med Mel Gibson och Jaquin Phoenix, ni vet den som handlar om Ufo-ringar på majsfält och Mel spelar en ensamstående pappa med en ubergullig dotter som lämnar halvfulla glas med vatten i hela huset, en son som har en utstrålning som en tegelvägg och sin bror som är en avdankad gammal baseballspelare..I början visar dom en vit text om var den utspelar sig och då står det Bucks County, Pennsylvania. Där bor minsann jag. Eller Doylestown rättaresagt ligger i Bucks County. Jag var ju tvungen att kolla extramaterialt och då visar det sig att dom spelat in filmen uppe på campuset på Delware Valley College som ligger Doylestown..Jahapp då är det dags att släcka lampan dra ner persiennerna hålla andan och inte säga ett knyst..Inte för att jag är spec rädd för att ufo:n ska attakera våra majsfält..Nä det är mer Mel Gibson som freaks me out!!

Jag och den äldsta pojken idag. Jag lyssna på John Mayer på datorn:
W: This is my worst John Mayer song.
Jag: Ooo wow is it that bad??
W: Yepp and do u know how I know that??
Jag: No, tell me.
W: Cause I have to listen to him every single day!!!

Kan vara så att jag tjatar ut hans musik..haha näää det kommer jag aldrig kunna göra=)
Jag ville bara dela med mig av denna absolut onödiga fakta=) Nu ska jag titta på svenska idol..tacka gud för playkanalerna på dom olika hemsidorna så jag kan hålla mig uppdaterad.

Adiås!!

2 kommentarer:

  1. Då kan jag väl skriva att Jolina och jag tänkte gå och titta på idol när dom är i Malmö..sug på den du vi som är idol freak..

    SvaraRadera
  2. Jag e avis=)=) Jag har dock inte bestammt mig for nagon jag hejjar pa an..Det far nog bli nar dom har gallrat klart

    SvaraRadera