fredag 3 september 2010

Yo Maddafakkas!!!


Chubby´s-Världens godaste
glarre, näst efter bjärred=)


Long time no see  (som vanligt) Jag ber verkligen om ursäkt för att jag varit lite frånvarande, men som jag skrev så tappade jag inspirationen litegrann och nu när den är tillbaka så har jag inte haft tid.. Var i Ohio förra veckan och tog faktiskt med mig min dator men det visade sig vara förgäves för barnens mormor hade inte internet..attans..Det vi gjorde i Cleveland var att vi besökte Cedar Points som är en nöjespark och den jävla dagen i ära så passade jag  på att gå in ett par nya skor (??????) Jag tror tydligen att jag är BadAss men ack där bedrog jag mej..Jag kved och gnällde mer än min far(förlåt, var bara tvungen pappa;) men jag fick skylla mig själv=) Sen gick vi på ett bilmuseum samt bio..Såg Nanny McPhee´s återkomst, Rätt gullig faktiskt, önskar att jag hade den makten vissa dagar mot barnen=)

Om ni ursäktar..Vi diskuterar typ skitviktiga grejer
1 Arbetsdag kvar sen är det ledighet för mig till tisdag..Då är det Florida baby!!! Yeah!!! men nu har vi den kära orkanen som kan ställa till det en aning men jag håller alla tummar jag har! Just nu befinner den sig i Florida men mycket kan hända..Om det går som planerat så är vi i FL på hotellet runt 12 men vi har inte tillträde till rummet förrän 16.00 så var ska vi hänga tills dess????
JO BAREN!!!!!! ;)


Utanför Independece Hall
i Philly
Det ska stå för Cedar Points, undrar om
dom tänkt över att det kan stå för annat??
me and my bitches--Nothing else
is needed<3

1 kommentar:

  1. I love Celebral Pares eller vad det heter . HAHA.
    I love yooou gumman, kan de inte stå så istället? :))
    Saknar dig så mkt. Hade gärna bytt plats med dig 1 månad eller 2. ;)
    Avis.

    Puss o kram, ses på stan...not... I wish.

    SvaraRadera