lördag 14 augusti 2010

Anna som du sa..Jag har det för bra=)

Sådär ladies and gentlemen, flickor och pojkar. Resan över Laborday helgen är bestämd köpt och betald, no turning back..VEM BRYR SIG=) detta är resornas resa. Vi skulle dra till key west, FL MEN, jag är inte religös för 5 öre men TACK GUD för att vi inte köpte den resan igår. Det var ett litet mysigt hotell i ett absolut helt okej område för 380 dollar för flyg plus 2 övernattningar på ett litet gulligt motell(skulle jag vilja kalla det) Men Katia ringde mig idag och sa: Camilla, du kommer älska mig..Jag har hittat det perfekta för oss ,detta är en perfekt resa för oss..Ja okej Katia..vill du dela med dig innan jag bestämmer mig för att älska dig=)

Vi ska åka till Fort Lauderdale,FL till Crowne Plaza Hollywood Beach Resort Hotel *pjuuu säg det snabbt* Som är ett 4 stjärnigt hotel med en underbar pool, balkong med havsutsikt, skulle poolen kännas lite B så har vi några fjuttiga steg ner till stranden(bäst att ta bekväma skor så man inte får skoskav MOHAHAHA) Tänka sig..Jag ska dricka så många kalla öl vid poolen så att jag nästan får tillbringa mer tid på toa för att tömma blåsan än att lapa sol=) Och nu till det nästan bästa denna resan kostar 295 dollar så nästan 100 dollar billigare. Så, om ni vill är det helt okej att hata mig just nu;)


Sweetnes!!




1 kommentar: