måndag 16 augusti 2010

Philly+ Willow Grove Mall

Dom 2 grejorna är vad denna lediga helg har haft att erbjuda. Jag och Cassia åkte in till Philly i Lördags och ska jag vara helt ärlig så var det inget wow med den staden.. Vi tog tåget in från Doylestown och det var nog den drygaste resa jag varit med om. På 1 timme och 10 minuter var där 17 stopp..Yepp=) lite smådrygt. När vi kom fram gick vi genom 24 kvarter till vi kom ner till Liberty Bell och sen var vi även på National Constitution Center. När vi kom tillbaka till Doylestown blev det lite kinamat och sen hemfärd.

Idag var det bestämmt att vi skulle till WGM för shopping. Åkte dit med inställningen att jag skulle vara social med de andra tjejerna och mest kolla runt..PFFFFT!! Lätt som en plätt..hrrrm nope..Jag gick bananas där inne och kom hem med
1 gul T-Shirt
3 par Jeans
1 Svart bolero
underkläder
DKNY parfym
1 Skjorta
Det är helt oundvikligt att INTE handla när man är på ett 3 våningar högt köpcentrum...what was I thinking??
Har precis tvättat klart all min tvätt och hängt in mina nya inköp och gjort ett hyffsat snabbt konstaterande...HUR ska jag få med mig detta hem..om 10 månader..då jag kommer köpa på mig ännu mer=) Jag har en sak att erkänna för er..

Hej, Jag heter Camilla..och...jag...hrmmm..jag...skiter mest i vilket för det är kul at shoppa.

2 kommentarer:

  1. skicka hem det det blir billigare jag lovar

    SvaraRadera
  2. Hej gumman, jag skulle vilja ha ditt mob nummer i usa, gissar på att du har ett sådant! Kramar Kristina

    SvaraRadera