söndag 8 augusti 2010

NYC baby!!!


Gotta love NYC
Just nu känner jag att jag är sämst på att uppdatera men och andra sidan så är ni rätt dåliga på att kommentera så ska vi säga att vi är kvitt??

Varit upptagen (as usual!) I dag har jag haft min lediga dag för denna veckan och den tillbringades i New York, Jag älskar den staden!! Tar mig dit på ca 1,5 timmar med pendeltåget från Trenton vilket ligger ungefär 1 timme från Doylestown så den totala restiden blir väl 2,5 timmar men det är det värt! Det enda som är lite creepy är just staden Trenton..Tha Ghetto!!!! Gud var lite bakis och hade en snetändning den dagen mer än så säger jag inte..

R-Patz och Camillche
Ni känner mig..Hänger mest i baren=)
Sov hos Bekka för vi skulle upp brutalt tidigt..(7.15)ja ni hörde..brutalt!! Tog tåget från Trenton vid lite över 9 köpte T&R för 30 dollar vilket är cirka 280 spänn så det är inte alls farligt. Väl framme i NYC så gick vi till Madame Tussauds vaxmuseum..Sanslöst roligt..Så mycket kändisar på en och samma plats..Fanns även en liten spökrunda där inne..(Therese, om du läser detta, Kommer du i håg hur jag kännde mig efter Gasten?) Detta var som Gasten inklämmt på 20 meter..Såg även en filmsnutt ur "Trollkarlen från OZ" i 4D..Det var ganska imponerande och jag bara måste se hela den filmen, dömysig. Efteråt gick vi bort mot Empire State Building. Rätt mycket kö om man säger så men det rörde sig relativt snabbt men helt ärligt 20 dollar för att köa i 2 timmar.Kom loss lixom!! Men som vi resonera, nu kan man säga att man varit däruppe. Blev lite pizza på det och lite strosande på 5th Avenue innan vi begav oss hemåt igen. Tog mer tid än vad vi räknat med men inget att gråta över för vi ska upp där nästa helg=) Vi ska hyra en lägenhet över helgen så det blir perfa! Ska försöka med Frihetsgudinnan, Central Park, Believe it or not-museum plus lite annat. De andra tjejerna åker upp på fredagmorgon, men jag ska jobba så jag åker upp själv fredagkväll eller lördagmorgon vi får se.


Har en del är framöver att se fram emot.
Ska se Rihanna den 18 Augusti
Åker till Ohio sista veckan i Augusti
Åker til stranden i Delaware för lite partajande med Katia och Cris 4,5,6 september
Om något skulle gå galet i
världen den närmaste veckan..Då
vet ni vem ni ska skylla på

 
FrV: Susanne,Courtney,Bekka

2 kommentarer:

  1. var i ohio ska du? Va har du inte sett trollkarlen från oz en klassiker!!!

    SvaraRadera
  2. Men herregud ,har du problem med att låta min pojkvän va? =O Robert P (L) Jolina B

    SvaraRadera