måndag 2 augusti 2010

Stop this train


Jo hej pappa, tänkte bara presentera dig för din blivande svärson=)

John Mayer
Om jag någonsin får önska mig något så tänker jag skita i världsfreden, jag SKA gifta mig med John Mayer, sen ska han få spela på sin gitarr för mig hela tiden sådär som bara han kan!!

Var och såg konserten i Camden, NewJersey eftersom jag fick det i födelsedagspresent av min värdfamilj.  Tänkte att "ja, det här är säkert en mellanmjölks-konsert" ni vet en som är helt okej att gå på men man hade inte dött om man skitit i det. Jag hade heeeeeelt fel!! Det här var en Åsens lantmjölk konsert eller nä vispgrädde..Så fett var det!!!  Jag har aldrig lagt ner energi på att ägna en suck av en stund för att lyssna på hans musik för helt ärligt han är nästan mer känd för sina bravader hos och med alla LA-chics. Men kom igen, killen är poet och killen har humor!!! Och som han lirar på sin gura.. Äh..jag saknar ord..

There is a roumor saying Im high all the time, but come on what am I smoking?, Intelligens??

Slänger upp bilder från den dagen en annan dag för jag har minsann inget batteri i min kamera

Den 18 augusti är det minsann konsert igen då ska jag se Rihanna och Keisha. Här har jag samma inställning som innan JM konserten, vi får väl se vad jag säger efteråt..Men just nu säger jag gonatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar