tisdag 27 juli 2010

Håltimme!!!!!

Har nästan jobbat färdigt för idag=) Jobba 9-13.30 och börjar kl 18 igen och jobbar till 20.30 så det räknas knappt=) Sitter här och väntar om min kära far ska logga in på skypen. Prata med Lisbeth igår och hon skulle säga till honom men man vet ju aldrig hur han jobbar när det är gurksäsong på gröna=)

Har inte så mycket planerat annars i eftermiddag..Ska köra till frissan och boka en tid till förhoppningsvis torsdag för mina toppar..Gosh...min toppar alltså..synd och kalla dom toppar för det är det nog inte längre..det är så pinsamt slitet så nu tänker jag inte berätta mer om det..Ska färga det oxå för klor, saltvatten och massa sol gör sitt bild kommer säkert när dessa 2 förändringar är gjorda.

Tror jag ska sticka bort till Starbucks på en kaffe och läsa min bok "Hypnotisören" <----Läs den!! Jättebra bok! Läste en annan bok när jag åkte över hit "Shutter Island" MEN för första gången så gillar jag faktiskt filmen bättre..tyckte boken var riktigt dryg..Mitt nästa läsprojekt är att läsa Twillightserien på engelska, Mitt äldsta värdbarn har dom så det kostar inte mig en enda dollar=)

Snart fredag=Snart konsert=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar