fredag 23 juli 2010

My happy 25!!!

Idag har det varit min födelsedag!! Ett stort grattis till mig=) Först och främst ett stort tack till alla för alla gratulationer på Facebook, via bloggen och via telefonen, och ni som läser detta och känner"Fan jag glömde bort hennes födelsedag, Camilla som är bäst i heeeeeela världen", ett stort tack till er också=)

Jag vakna upp 9.30 idag och starta datorn det första jag gjorde..haha om folk ringde vis skypen..Knappt.
Satt där från 9.30 till 12.30 det gör absolut ingenting tack Tess, Tack min underbara familj, tack Anna (och tack för att du sjöng för mig och pimpa upp min blogg) Stack upp till Nonni och Gramps(mormor och morfar) för att simma lite fick fina grattis där oxå. Efter ett par längder och lite plaskande stack jag hem igen för att äta lite lunch. När jag kom in i huset så börja barnen skrika..-NÄÄÄÄ du får inte vara här nu!!!!!..
-Nähä.. tryckte i mig min lunch snabbt och gick in till mig och prata med Annelie via skypen..KRYA PÅ DIG GULLET!!!! Sen in till Doylestown för lite ärenden..Japp nu är jag officiellt medlem på YMCA som är ett (hoppas alla sitter ner nu) GYM=) det trodde ni inte va?? Det bästa med det är att familjen är medlemmar och jag går under deras medlemsskap..alltså kostar det inte en krona. förlåt..dollar.
Efter det bar det i väg till Wachovia(banken) fick lite myskobrev från dom häromdagen som krävde att jag hade ett social security number. Men det har jag ju inte..Visade sig att hon på banken hade gjort ett litet fel när hon öppnade mitt konto så det var fixat i ett naffs och breven kunde kastas=) Stanna till på Starbucks(givetvis) på vägen hem för födelsedagskaffe och lite annat( ska tilläggas att världens snyggaste jobbar där..OHYEAH och Emelie: du sa att USA inte hade snygga boys...du ljög=))
Födelsedagsgrisen med kronan på
kände mig som en prinsessa=)
Hem igen för att ta en snabbdusch sen var det middag. Jag hade beställt hamburgare, jag kännde mig som 10 igen då när man får bestämma över hela världen för att det är ens födelsedag eller ja, svara i telefon, springa och öppna dörren och bestämma käket=) men typ bestämma över världen. Efter middagen severades projektet som gjorde när jag inte fick vara i huset innan idag..EN enormt fin tårta och ja..den smakar lika gott som den ser ut=) efter det blev det en flaska vin och Bruce den allsmäktige. 

En helt perfekt födelsedag gott folk,,I morgon ska jag fira den med tjejerna och nästa fredag ska jag fira med konserten...Olga..du vet John Mayer.=)
Annars idag fick jag ett fint kort från E där det stod


"I love u so much!, to Camilla Sjöholm from E.S  Happy birthday Camilla" och hon hade ritat en jordglob där hon förklara att det symboliserade att jag faktiskt kom från ett annat land till Usa för att vara med dom och att hon var glad över det.. Jag har hamnat i en bra familj gott folk,,vet tyvärr ett par tjejer från orientation som redan har gjort en Rematch, vill säga bytat familj..Men jag har det bra, så att ni vet=)

1 kommentar:

  1. Så lite så gumman :) Sjunger gärna för dig fler gånger hahaha! Min röst är såååå vacker :P *host -not. haha!
    Vilken underbar födelsedag du fick, riktigt firad! Du har det verkligen bra. En underbar familj som tar hand om dig som pärlan du är. Det är du värd!
    Ha en toppen dag! Puss o kram!

    SvaraRadera