torsdag 8 juli 2010

Humöret är på topp!!!!!!

I dag är det minsann lite molnigt och lite svalare men vad gör det, för jag känner mig som Miss Sunshine idag helt utan anledning!! Jag har ju helt konstaterat att det är helt jävla fel vecka att spendera i detta land då dom varken har saltlakrits eller mjölkchocklad..men hey vem bryr sig jag är glad ändå..Mitt ansikte har gått ner till normal storlek igen och jag kan äta hyffsat normalt igen..Det här problemet med visdomstanden har kanske gjort att jag tappat ett och annat Usa-Kilo..Hey nåt att vara glad över=) Har nog bestämmt mig för att gå på clustermötet på söndag fast ingen annan av mina nya vänner ska dit..Funderar på att köra ner till banken och fråga varför jag inte fått mitt bankkort än..vill inte ha mina pengar i madrassen längre..=)

för en vecka sen var jag och skulle lösa in min första check

- Okey, may I see your debitcard?
-No, cause they havn´t sent me one yet.
-Okey, may I have your social?
-No, I havn´t got a social security number.
-But honey, how did you open your account?
-With my passport.

Det är jobbigt att vara utlänning.
efter 1 glas vin eller kanske en flaska, på min lilla egna fest
hos Frida i Hörby

3 kommentarer:

  1. :D Underbart du har det därborta hör jag!
    Hörs snart på Skype hjärtegullet.
    Klart jag hjälper dig med ja du vet ;)

    PUSSeluss!

    MISS u.

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Stakare, du är utlänning var du än befinner dig.. Lider med dig, för vi har ju samma problem :) Hahaha!!
    Swedihungarian! Kramis Sz

    SvaraRadera
  3. Din egen lilla fest.. haha hade du kul :P Var vi andra tre lite osynliga på den festen :D Måste snart höras igen. Kram TDL

    SvaraRadera