måndag 26 juli 2010

Kalajs igen=)

I dag var det min värdpappas tur att bli firad, och något som jag älskar här men inte därhemma är tårtorna..Här hade jag kunnat äta en på bredden, tvären och längden=) I dag käkade vi morotstårta och min tårta häromdagen var en chokladtårta om inte det har framgått på bilden..tur man har skrivit in sig på gym..va?? vänta va sa du..va!! måste man gå dit oxå?? jaha nu blev det ju genast klurigt..nädå väntar bara på att mitt medlemkort ska komma på posten sen ska jag nog ner och börja flänga av ett par kalorier Igår var jag på avskedsparty/poolparty och ni kan ju aldrig gissa vart jag hade kameran..nä fel gissat, jag hade inte den med mig utan den var kvar hemma..Men Melanie har lovat att skicka över bilder..Hade avskedsparty för Romy och Danica som åker om 2 veckor, Tradigt som tusan att man hittat så balla personer att umgås med och så tycker dom att det är okej att dra..jomenvisst!!

Från det ena till det andra med ett litet tredje..Fick ett paket hemifrån häromdagen som då givetvis var en födelsedagspresent från den underbaraste familjen i Sverige!!! Tack snälla!! Men pappa,,hur ska jag kunna matcha min vikt som står på insidan av skåpet...this is not helping...Men jag tänker inte skicka tillbaka det glöm det..

Nä om ni ursäktar så har jag lite kilo att gå upp.
hmm undrar om detta har något
att göra med att jag visa upp en tom
påse i ett tidigare inlägg..Till jul ska
jag prova plånboken=)

2 kommentarer:

  1. Du Camillche Camillche.. Den där smällen med bilen vll vi ha mer info om.. Tror nästan du försöker dig till en poäng extra på din lista.. Nu börjar vi ju nästan ligga på samma plats på poängligan.. Jag få nog ta och planera in nästa smäll nu så du inte kommer om mig :P Hahaha!! Kan du inte ta och fota huset där du bor lite? Hade varit roligt att se! Kramar från Sz

    SvaraRadera