onsdag 7 juli 2010

Visdomständer...seriöst gud..straffa mig gärna på annat sätt men visdomständer??

Hepp, halva mitt ansikte är svullet pga en visdomstand..slutar aldrig min tur?? Ok den lilla tur jag har är att det inte är tandvärk utan det är så att den är på väg upp och det har den varit i 7 år...bättre sent än aldrig..men det känns som om att svullnaden är på väg ner..tuggar alvedon och dricker isvatten = tha sheit..

I dag har jag nästinpå varit helt ledig..Förrutom en timme då jag hämtade barnen..Efter det skulle jag tillbaka in i mitt lilla hus och skypa med pappa då jag gjorde en hemsk upptäckt.. 5 getingar som höll på mitt sitt lilla nybygge bakom min lampa på verandan, precis till min ingång..HELL NO!!! vad ser jag ut som ..Hsb??
Ringde till pappa med frågan om jag kommer dö när jag ska lämna mitt lilla hus..Pappa lugnade mig med att så länge jag inte smäller i dörren och tjoar samtidigt som jag viftar med armarna(Det är min annars normala ritual när jag lämnar mitt hem) så bör jag vara säker.. Efter en dusch och snabbprat med Annelie så körde jag till Target..har hört massa om det men blev inte jätteimpad..hitta några andra affärer på vägen som jag lätt kommer besöka igen den dagen jag blir rik. Trosor för 500 spänn. lägg av...Använder man dom får man tänka efter både 1 och 2 ggr innan man fiser.. Efter det så möte jag upp Mel på buccan sen körde vi hem till Becca och blev lite garvande och flamsande.. och nu har jag precis kommit hem. En film på detta sen är det sovedags, jobb i morgon 8.30-18.30 tror jag ska dra ungarna till chubbys i morgon=)
Svenskt godis när det är som sämst-slut.. o ja jag
känner mnig precis som jag ser ut ;)
(får inte den rättvänd denna gången i heller)
Live with it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar