måndag 12 juli 2010

Jag håller på att dö härborta!!!!!!!!!!!!

Jag är så uttråkad här i staterna i dag så jag vet knappt vad jag ska ta vägen!!! Egentligen har jag saker jag kan göra så jag vet inte varför jag klagar.. Jag kan;
Fortsätta på mitt broderi.
Titta på en film
Läsa min bok
Skicka i väg email
Städa
Spela mina spel på datorn
Köra och bada
Kolla över mina utbildningar som jag ska göra om ett år

Detta är något jag kan döda tiden med tills jag ska träffa Cassia i kväll, hon slutar halv sju så då ska vi in till Doylestown och svepa en java=) Har precis skickat till Sverige för att höra om dom vill Skypa med mig=) Hoppas dom vill för jag DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR här=)=)=) Inga barn är hemma idag i heller så jag kan inte busa med dom i heller

Håll ut camilla håll ut..bara 3,5 timmar till

2 kommentarer:

  1. Jag kom in lite senare än vad jag trodde, fick åka akut upp till Karlskrona o passa barnen. Har varit inne på skype nu några timmar, men ingen Camilla. :( Saknar diiiig!

    SvaraRadera
  2. Nu får du ju se till att uppdatera lite. Vi är nyfikna på vad det är som händer :-)

    /Pia

    SvaraRadera