söndag 11 juli 2010

1 av 3 ledig dag avklarad=)

Bestämde med Cassia igår att vi skulle ta en shoppingtur idag och jag sa till henne att jag skulle upp och tvätta på förmiddagen och att jag kunde komma till henne strax efter lunch..HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!(vänta, jag får knappt luft)............................Förvisso vaknade jag 9.30 men innan jag tagit tag i saken och dragit tummarna ur röven så tickar klockan vet ni... Jag insåg lite i 12 när jag fortfarande var iförd min nattuniform att jag skulle få  hoppa tvätten och göra den i morgon MEN då ringde telefonen och det var Cassia som undra om jag kunde komma vid 4tiden i stället..Yepp Yepp så tvätten blev tvättad.

Hämtade upp henne sen bar det av till Willow Grove Park Mall..Shoppingcentren här är så groteskt stora..och jag gick ju totalt bananas där inne..Besökte Forever 21(lööööve) plus att jag hade nog lite hemlängtan för när jag såg att dom hade H&M där så kunde jag ingetv annat än skina upp..När jag gick loss där inne bland alla kläder och alla affärer kunde jag höra pappa ända från Sverige "Camilla, har du för mycket pengar?" och då svara jag -Nä pappa, men alldeles för lite kläder..vet inte om han hörde det dock..

Fick ett sms av min värdmamma härommorgonen.Hon frågade vilket datum jag fyllde år. När jag kom in idag så börja vi prata lite allmänt när hon plötsligt fråga om vilken musik jag lyssna på, Jag svara.
-Ganska blandat, det mesta som spelas på radion.
-Som typ John Mayer?
-Nä han lyssnar jag inte på.(visst nån låt har man hört)
-Nähä oj då blir du nog inte glad över dim present..
-Va??
-2 Biljetter till John Mayer den 30 juli för dig och en kompis, jag kan se om nån annan vill ha dom...om int..
-NÄÄÄ...Jooooo jag vill ha dom=)=)=)=)

Så den 30 Juli ska jag, Cassia, min värdmamma, K, plus 2 till åka och se John Mayer i New Jersey nånstanns..

Vi höres!!

2 kommentarer:

  1. Ohhhh vad underbart!! Guuud jag kan komma förbi istället o följa med till konserten ;) Ja forever 21 är väldigt poppis...vill ha hit den till sverige också :) Glöm inte o kolla om Victorias Secrets finns så jag kan sälja Annas Secrrets sen :)

    SvaraRadera
  2. Men åh! Jag älskar John Mayer. Jag skulle dö för att se honom. Ska försöka göra de under mitt år!

    SvaraRadera