torsdag 22 juli 2010

Total Förvirring!!!!

I dag har det varit en dag precis som alla andra..näää för det har det ju inteeee.Har jobbat halv 12 till 21 och dagen har gått väldans snabbt och den har varit fylld av icke vardagliga saker. Här i Usa är det väldigt poppis att skicka barnen på olika Sommarläger. Mina barn har varit på ridläger, Fiskeläger, Golfläger, en håller på med balett, simlektioner, pianolektioner och tennislektioner får se om jag glömt något...Hmmm jo Basketläger. Jag tycker det är väldigt bra för dom och jag håller med min värdmamma att det hindrar dom lite från att gå varandra på nerverna för som väldigt många andra syskon delar även dom här den sanna syskonkärleken. Denna veckan är 3 av barnen på olika läger, vilket innebär att dom inte hinner bråka så mycket(missförstå mig inte, dom är absolut snälla mot varandra oxå) och vad innebär det för mig? Långa turer i bilen, men det gör inget för jag har inget emot att köra bil utan tycker det är ganska skoj.  I dag har jag varit själv med barnen, K är ledig idag och har hämtat upp alla barnen, kommit hem till en nyopererad hund som har ont samt att den äldsta dottern har dragit ut 2 tänder( är inte avis) Jag ber om ursäkt om det låter som om jag klagar men det gör jag faktiskt inte för detta har varit en härlig dag som rullat på hur bra som helst även om man varit lite busy.

I dag eller i morg..kanske ida..det beror ju i och för sig på var man befinner sig nånstanns...Hur som haver..Jag fyller år den 22 juli..så!! Jag har redan fått en del grattis..Först trodde jag att alla ni hade rökt brajja eller nåt men sen insåg jag att klockan är ju över 12 där så då är det den 22 men här är klockan bara 21:45 så det är bara den 21..Fan va knasigt detta blir känner mig helt förvirrad..=) Detta betyder ju att jag kan få presenter i 2 dagar..inte illa..

Avslutningsvis för dagen så måste jag fälla in en sak från i går när jag var hos Bekka..och vi(Jag, Karina,Bekka,Romy och Danika) diskuterade våra nationalsånger det är då en svenne, en australienska och 3 tyskar.
K,R o D: Sjunger sin tyska nationalsång och förklarar att 1 vers är förbjuden pga av att Nazityskar använder den när dom är ute och marcherar..
Bekka:- Så här låter vår i Australien.:.OMG Your fucking Maddafakkas!!!!(Hon brände sig på sin cigg)
Jag: Wow that is an awesome anthem!!
Bekka: Yepp Im proud of being an Aussie

Hon är stencool!!! Så vill jag oxå bli när jag blir stor.
Jag och stencoola Bekka=)

1 kommentar:

  1. GRATTIS!! Borde vara din födelsedag både här och där nu:)

    SvaraRadera