torsdag 12 augusti 2010

Waddappp=)

Det som är totalt svårast med att blogga är inte självaste bloggandet för man gör alltid något varje dag sen är det ju bara frågan om det är någon som bryr sig överhuvudtaget om jag passar barn hela dagarna=) Det svåraste och som jag klurar lika länge på varje gång och det som jag svär mest över är den jävla rubriken.. Så..ville bara ha sagt det.

Idag har varit en ganska slapp dag utan så mycket aktiviteter så vi har bara varit hemma hela dagen och jag fick klippt båda pojkarna. Efter det så blev det lite lunch och sen Skypade vi med Sverige, Pappa, Bettan, Räkan och farbror Lennart samt mina kära djur. Sen tog vi och bakade lite som vi skulle ta med till festen som familjen skulle på nu i kväll. Det blev Chokolatechip muffins..hmm men när vi kom till kalaset och min värdmamma frågade var dom var fick jag kolla lite skamset ner i marken och berätta att vi hade klämt alla=) Whoppppsi=) men dom var ju så förbaskat goda so I couldn´t help myself. Nu har jag lämnat barnen på festen och jag ska snart pysa till Bekka för lite flams och trams samt planderande över NYC till helgen. OM jag ska med. Vi skulle ju till stranden i Delaware Laborday-Helgen.. Jo det hade ju varit skoj om man hade varit miljonär sikka hutlösa priser samt att alla hotell hade regeln att man var tvungen att checka in i minst 3 nätter. Nu till helgen är det billigare samt att man kanske kan hitta typ "sista minuten-grejer" till billigare pris eftersom jag har avbetalning på självrisken fortfarande så är man inte så tät =)

Nä nu har jag annat att göra, vad det nu kan vara men jag hittar nog något!!!

Synes=)

1 kommentar:

  1. Inte äta alla muffins! Dela med dig! :D

    Du, vi har åskväder som är till duga här i skåneland! :D

    SvaraRadera