fredag 11 juni 2010

3 dagar kvar i Svärje=)

Nu är det nära..brutalt nära. allt är så gott som färdigt förrutom min väska som inte är packad men det fixas i helgen..har inte riktigt hunnit med att göra allt sånt som jag velat göra och däribland träffa alla ordentligt för jag har tänlt att det varit gott om tid men den försvann visst och nu fram till måndagmorgon så är det fullspäckat på schemat. men en sak som jag definitivt har hunnit md är att dra på mig en härlig förkylning..jävla näsa..ska nog köpa en ny=) Resnerverna har börjat krypa på känner jag och lite nervositet har kommir över mig.. Den största nervositeten är att barnen inte ska gilla mig, men det kommer dom väl göra??för jag är väl en rolig och häftig typ..eller?? har fått så många fina presenter och ord av mina vänner och det känns ända in i hjärtat att ni finns och inte att glömma min underbara familj som stöttar mig i denna resa..eller är det kanske så att ni vill bli av med mig..hmmm fåt nog ta en funderare och ett kanske ett litet snack med dom ;)  Äh det här blev bara en massa svammel om vad som rör sig i mitt huvud i kväll samt min näsa som rymmer allt för mycket snor.. jag beklagar för tradig läsning=) nu tänker jag gå vidare till något allvarligare..

I natt brann Norrevångshallen ner..Jag tar ju lite för givet att den var anlagd..BRA JOBBAT MADDAFAKKAS!! mycket tradigt att förstöra för andra. Ta bort den lokal som väldigt många använder..Skolgymnastiken, Handbollstjejerna som dragit hem många SM-Guld. Brottarna,Bowlingen.. Vart ska dom ta vägen?? träna hemma hos er kanske..och när dom är klara så kan dom ju som en snygg avlutning elda lite..nä usch så arg jag låter skulle det vara så att det visar sig att den inte var anlagd så tar jag mitt sura påstående och äter upp med sked,.

G´natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar