söndag 27 juni 2010

I´m totally cool

Blev ingen blogg igår för jag var alldeles för upptagen med att vara social med mig på en parkering söder om Doylestown...Let me tell you...

Började med Emily smsa mig och fråga om vi skulle mötas upp på Regal och se en film..Jo visst det tyckte jag allt och la även till att vi kunde ta Starbucks innan..Jga var 100% säker på min rutt. Köra Kellers ut, höger på 611 söderut, ut på 611 Bypass köra en hyffsad bra bit ta vänster och tadddaaaaaaaa där stod jag och vänta utan för StarB. men ingen Emily..Till slut ringde hon och sa att hon blev lite sen för hon hitta inte utan hon skulle fråga om vägen..Fråga efter vägen till Barn Plaza sa jag men det hörde hon nog inte...=) Jag vanka fram och tillbaka..hitta en salong för mitt hår är i akut behov..kom till baka till starB då ringde hon..

E:Så Camilla nu är jag utanför Regal!!
C:Nä det är du nog inte för jag ser inte dig..
E: Jomen jag är utanför Regal!!
C: Då måste det finnas fler ingångar..
E: Nä det gör det inte
C Men Emily jag ser inte dig, Vi möts vid Starbucks i stället
E: Vilket StarBucks??
C Det som ligger över gatan..
E: Där finns inget...

Detta är ett moment som kanske egentligen borde upplevas live i stället för att läsa om det..Men det visade sig att Emily var i fel Stad och jag skratta så jag knappt fick luft och det gjorde väl hon oxå.., Blev ingen Bio utan bara en kaffe.. Träffa Mel idag vi skulle egentligen se en film men det blev Buccan i dag oxå sen for vi hem till Danika, hennes kompis..Det först hon säger när hon ser mig är- Oh my god Camilla you are so totally cool..You have a cool style!!! Hon hade druckit lite vin..haha

I morgon är det söndag ska börja 12.30-19.00 sen på måndag jobbar jag 14.30-21 på tisdag är jag ledig Skypa någon??? just let me know..

Sängdags!!

2 kommentarer:

  1. Fortsätt skriv i samma stil! Den är helskön och lockar till många goda skratt!

    Kram!
    Pia

    SvaraRadera
  2. Försöker ju prata med dig men inget svar ju. :(/TDL

    SvaraRadera