tisdag 22 juni 2010

Fireflies och hamburgare

I dag har det varit kalas. Lilla E fyllde 9 år så det blev kalajs med den stööörsta chokladtårta jag nånsinn skådat..hade kunnat ta en bild av den men var alldeles för upptagen för att äta=) Jag trivs bättre och bättre här...Pappa jag kommer aldrig hem igen=)  Haha. 

Hade min körlektion idag..Hans bil luktade eller ja stank rök...men han var döhäftig och jag fick minsann MVG för min körning.så nu ska det skickas papper till försäkringsbolaget sen sk jag köra med R oxå=) jag går här och flörtar med honom dagarna i enda så att ska tycka om min körning:)

Sitter och kollar ut genom mitt fönster och det fullständigt bliinkar överallt det är skithäftigt. Ska försöka filma och lägga upp men vi får se hur det går med det!! en konversation första kvällen..

C: Oh look you have small lamps on your lawn..Thats really cute.
W: Camilla, thats fireflies..

Jaja om vi ska vara noga så...

2 kommentarer:

  1. Haha.. För go du! Härligt att du börjat finna dig till rätta! Heja Camilla! :D

    SvaraRadera
  2. såna har vi inte i sverige fireflies då alltså...

    SvaraRadera