tisdag 22 juni 2010

Tjingelingish!!!!!

En ny dag här i Doylestown!!! I dag är det tyvärr inte lika soligt som det har varit innan men det är minsann varmt.. Dom här sommrarna är något som jag ska ta med till Sverige om ett år när jag kommer hem igen=) Jag börjar mer och mer anpassa mig men det är en bit kvar=) Men alla är så himla snälla här så det är inget problem=) I dag åkte C, deras gamla aupair..Verkligen jättesynd för det var en himla härlig person men jag har en annan här 3 dagar i veckan som jag aldrig skulle kunna föreställa utan ett leende och det är K, familjens hushållerska,,himla ball. C bjöd in mig till att hälsa på henne i DC där hon ska vara sitt nästa aupair-år. Jag ska försöka mig på att uppdatera varje dag även om det bara är ett par rader så är det väl bättre än ingenting=) I morgon ska jag till Philadelphia och kolla baseball..Vi ska på ett Clustermeeting det är något som händer varje månad där alla aupairer i samma cluster(område) träffas och gör något tillsammans.. Det bästa är att jag ska träffa E från Nya Zeeland igen och samtidigt knyta nya kontakter


Jag har ett litet musiktips: Falling In med Lifehouse      det är bra skit det=)
Har försökt få den rättvänd nu i typ en halvtimme så ni får helt enkelt
luta på huvudet om ni vill se.

Hörs i morgon efter baseballen och jag ber till gud att jag kommer ihåg att ta med kameran=)
McD på Time Square i NY..
Just like home=)

3 kommentarer: