torsdag 24 juni 2010

Phillies VS Cleveland Indians

I dag var det dags för baseboll..Men först jobbedags.. Jobba 8.30-17.15 ungefärlisch sen snabbt byta om ungefär 17.30 hämta Becca mig. Hey guys I have made some friends=) Becca är från Australien och är mentalt störd..GILLAR HENNE SKARPT!! tyvärr åker hon hem om 3 månader och ni som tycker att jag svär mycket..Becca är värre.. På vägen hämta vi Emily från Nya Zeeland som jag dela rum med i NY.. samt Melanie som är från Tyskland och sen bar det av till Philadelphia. Matchen började 7.. Vi var ute i god tid så vi var framme lite i 8..haha men det gjorde inte så mycket..Sheize vilken stämning där inne och sikken värme blev så varma så vi satt nästan och kasa rundor på stolarna i svetten. Å just det..Dett var en som fria till sin brutta där inne..rätt gulligt faktiskt så där på stortv:n..Hade det varit jag så hade jag sagt nej mest bara för att..ja skämma ut stackarn lite(jag är nog singel för att jag är för elak) Vi bestämmde oss för att pysa hemåt så vi kom ut från Citizens Bank Park..och hitta inte bilen..gick ut på fel sida visst..In med 4 Mr Bean i bilen och of we go hemåt MEN först inom Wendys för käk..en meny för 3 dollar..Pappa jag kommer vara tjock när jag kommer hem.. Nu ska jag minsann kasa ner i sängen men först ska jag slänga upp lite bilder från kvällen! Jo förresten klippte både K och E idag..Familjen har köpt en frisörsax=) L till R: R!!! Detta är perfekt vi behöver inte köra i väg för tt få ungarna klippta på ett helt år=)

Adiås!
Mina fräknar hänger visst med en sommar till.
Grattis till livstid=)
Mel och Emily
Becca, Emily, Camillche och Mel
GOOOOO Phillies!!! dom vann med 7-6 yeeeey

1 kommentar:

  1. så härligt du verkar ha det. Låter som du trivs bra. Ta vara på chansen och njut. Fan detta året kommer gå fort. Love you kram från oss

    SvaraRadera